NU BLIR DET TOMT

Ja... nu är dagen här. Linus, Dannis, Hampan och Martin lämnar Sverige för att i princip bosätta sig i Barcelona under en alldeles för lång framtid. Det enda jag vet är att Dannis kommer hem igen någongång i juli, vilket är fem månader för länge. De andra ska nog stanna så länge möjligheten finns. Jag är såklart otroligt glad för deras skull, men fan, det suger. Igår stod jag och bakade bullar till killarna, precis som jag lovat (som den lilla mamma jag är) och sen efter jobbet ska jag direkt iväg och träffa dem. Vi ska äta tillsammans och Dannis ska få mina lussebullar som jag också lovat, sen sticker de runt sju tiden. Fan. Det blir verkligen tomt.
Mina grabbar, jag kommer sakna er ♥


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag hörde folk som provtränat gratis :) Okej, för jag följer gärna med!

Postat av: Lina

Lussebullar förresten? Haha

2010-02-22 @ 17:31:13
URL: http://linala.blogg.se/
Postat av: Jag;

ja, men dåså! :) är det lugnt så såklart, häng med då! :)

haha, ja lussebullar. jag lovade honom det :)

2010-02-22 @ 20:12:16
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback