TEMPOHÖJNING

Jo visst, jag lever! Jag överlevde spinningpasset och det känns faktiskt förvånansvärt bra. Det är nästan så att jag längtar efter träningsvärken, men den bör väl dyka upp inom en snar framtid, och när den gjort det brukar det inte vara lika kul, men ändå.  Det är riktigt härligt att vara igång och imorgon är det dags igen, dock inte spinning, utan jag tänkte gå på core, Anna gullet, ses vi då? :)
Snart är det dags för andra koppen kaffe för dagen och sen på lunchen tänkte jag köra ut på Lidl för att köpa massor med frukt, har hört att de har en bra frukt/grönsaks avdelning så varför inte. Någon som vet? Är det sant eller jag kommer bli missnöjd när jag är där ute? Hur som helst, jag får både luft och slipper handla efter jobb.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback