TORSDAG KVÄLL

Äh, jag som trodde på ett OS guld ikväll, men inget än så länge. Vi får heja på Björn "Ferrytale" Ferry istället. Heja, heja!
Vad annars... här händer inte mycket hemma hos oss. Vi sitter båda i mjukisbyxor och zappar mellan kanalerna, har tryckt i oss korv stroganoff också, samt lite naturgodis som står på vardagsrumbordet och bara skriker "ät upp oss" så, varför inte. Har varit hos frisören också idag, blev inte riktigt som jag tänkt, men jag hade nog för många önskemål så detta blev det bästa resultatet för stunden i alla fall. Fin färg blev det, vilket räcker gott och väl. Nej, nu stänger jag ner här och kryper lite längre upp i soffan för att sen krypa ner i sängen om en stund. Fram till dess kan vi nynna på denna låten, som fastnat totalt i min skalle idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback