VAR ÄR MIN CYKELNYCKEL?

Jag hittar inte min cykelnyckel... attans rabarber. Sprang runt hemma i lägenheten och lyfte på allting och tittade bakom byrån men jag kan inte hitta den. Jag cyklade i fredags, och sedan dess har jag knappt varit utanför dörren... typiskt. Någon som fått med sig den hem tro?
Annars då, helgen har varit super lugn och skön men är jag ändå ordentligt trött. Sitter och gäspar (fyller på med syre?) och känner att ögonen svider lite när man blundar. När klockan ringde ville jag inget mer än krypa lite närmre Jonas och sova många timmar till, men jobbet kallar och visst är jag på plats. Jag och mina gäspar är på plats tillsammans med snön som faller utanför fönstret.

Emelie och Ullis, man blir lagom avundsjuk när man läser om era fantastiska resa, underbara ni! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback