Att få sluta tidigare är aldrig fel

Jo men visst, ännu en dag utan internet på jobbet. Hann som vanligt sortera in alla papper som låg huller om buller, samt slänga en del skit, men sen? Nada. Verkligen ingenting att göra, vi kan varken skicka mail eller ta mot mail. Därför har jag spenderat nästan hela dagen med näsan i boken Snabba Cash. Måste ju ha läst ut den tills på fredag, då den har Sverige premiär. Vi tänkte nämligen försöka boka biljetter och gå sen den. Hur som helst, nu är jag hemma, lite tidigare och redan färdig, vilket är fantastiskt underbart. Nu ska jag mysa en stund med Jonas innan tjejerna börjar droppa in här hemma. Ikväll står det nämligen paj kväll på schemat. Vi ska slänga ihop en köttfärspaj (Paulina står för den) samt en grekisk paj som jag och Malin tänkte stå för, sen fick jag också höra att Kajsa slår till med en överraskningspaj, vilket i mina öron låter wonderful. Jonas får såklart också smaka, men efter maten kastar vi in honom i sovrummet, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback