HUR GÖR MAN? JAG KAN INTE?

Gäsp! Att min naturlärare en gång sa att man gäspar för att andas in mer syre i kroppen måste ha fel. Visst, det kanske är det som gäspen egentligen ska göra, men just nu känns det som jag gäspar endast pga trötthet. Samma sak, varje måndag. Nu ska jag slänga ihop en enkel middag innan jag ger mig ut i kylan igen. Det är tänkt att jag ska möta upp Emelie, Lina och Ullis på Tycho för att än en gång säga adjö till hoppetossarna som nu ska iväg till Thailand. "Kul". ;). Som det verkar nu får det bli en tidig kväll för gäsparna har inte gett upp..

Kommentarer
Postat av: Potee

http://sv.wikipedia.org/wiki/G%C3%A4spning



enjoy =)

2010-01-28 @ 22:50:02
Postat av: Potee

Okej, länken verkar inte funka, men wikipedia sen "gäspning" :p

2010-01-28 @ 22:51:42
Postat av: Jag;

vad gullig du är som faktiskt har besökt wikipedia för detta, haha :) välkommen hem också

2010-01-29 @ 11:38:19
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback