LÖRDAG

Ohoj!
Nu har jag nästan precis kommit innanför dörren efter en del shopping i stan. Egentligen inga saker jag behöver, men hey, what the hell! hehe. Det var egentligen bio, Snabba Cash,  som stod på schemat ikväll men som vanligt är vi ute i sista sekund och även denna helg så är biljetterna näst intill slut. Där finns biljetter, men precis som förra helgen är alla utspridda och det vill vi inte, så vi får se vad som händer ikväll istället. Typiskt.
Jonas, Jonas och Oskar sitter i Helsingborg och håller Simon sällskap, stackaren trillade på träningen och gjorde illa armen. Verkar som den är bruten men det är inte säkert än. Himla otur, på första träningen. Jag hoppas allt går bra i alla fall, jag håller tummarna Simon :)

Nu tror jag att jag slänger mig på en soffan en stund, ZzzZzz

Kommentarer
Postat av: LITTLE KEI

PUSS

2010-01-23 @ 18:53:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback