Pixar's Up

Äntligen börjar jag få upp värmen. Jisses vad det är kallt och satan vad det blåser, vilket gör det ännu kallare. Äh, jag ska sluta tjata. Pratade alldeles nyss med Emelie som ville ha med mig till Speakers, men som den tråkmåns jag är så stannar jag hemma och kurerar mig. Jag har nämligen lyckats blir grymt förkyld, igen. Så nu har jag tagit en ipren, kokat te och ska krypa upp i soffan sidan om Jonas. Vi tänkte sätta igång en film, och som det ser ut nu blir det "Up", vilket är helt ok med mig.
Ha en trevlig kväll!



Ps: Vi har fått en ny "familjemedlem". En helt förträffligt fin och gungig gungstol!


Kommentarer
Postat av: Lina

den filmen var inte så fantastiskt, tyckte jag? vad tyckte du? :P

Postat av: Anonym

nja helt okej. otroligt sorglig i början. Men jag är ett fan av såna där filmer, haha. Söt och rolig i alla fall ;)

2010-01-11 @ 22:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback