Skickas det automatiskt?

Okej, jag är lite osäker. Min kurs är äntligen klar och jag sitter faktiskt och är riktigt nöjd med att jag faktiskt klarade den så bra som jag gjorde. Det är inte så enkelt som man tror, och att ha den självdiciplinen att faktiskt sätta sig ner och plugga. Vissa kvällar var det inte alls lockande. Grupparbete är inte heller det lättaste när närmsta gruppkompis sitter i Växjö och chansen till att träffats är näst intill obefintlig, men hur som helst, vi klarade det. Visst, ibland var man inte helt överens och fick ge med sig, men ändå. Resultatet räckte dit vi ville. Nu till frågan, behöver man be om intyget/betyget eller skickas det hem automatiskt ? Någon som har koll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback