SOME HELP, PLEASE

Okej, är det någon av mina tappra läsare som är sko kunnig? Jag har nämligen stött på ett problem, min klack/sula har släppt totalt och nu lunkar jag fram med olika höjd på skorna och det ser ju inte riktigt klokt ut. Jag vet inte var sulan är, eftersom jag märkte det först nu. Så den kan ligga var som helst mellan Suellsgatan och Lilla Strandgatan. Hur som helst, går detta att fixa? Kan skomakare fixa sånt här? Det är liksom delen som sitter vid hälen som har valt att gå en annan väg. Kostar det mycket att fixa, så mycket att det inte är värt det?
Tacksam för ett eller två svar i alla fall, hehe

Kommentarer
Postat av: Lina

Tror inte det kostar mycket. Gå till Ucar i gallerian och fråga om pris.

Postat av: Jag;

Ja, jag gick faktiskt dit :) Det var inga problem, tjoho

2010-01-27 @ 08:32:30
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback