12 juli 2010

Ny vecka och det känns bra! Jag är pigg och rätt utvilad, sitter med en kopp rykande kaffe och ska alldeles strax smutta på det, måste bara sitta still en stund och svalka mig. Jisses, det är tokigt vad varmt det är, jag vet, jag vet, man ska inte klaga. Jag klagar inte på värmen utan på fuktigheten, det måste väl ok?
Helgen annars har varit toppen med laserdome, femkamp, grillning, strandhäng, picknick, födelsedagar, bad, god mat, fika och fix med vår gungstol, den är mitt uppe i makeover minsann och första delen är nästan avklarad. Det finns bilder till de flesta ovannämnda aktiviteter men kameran befinner sig inte på samma ställe som mig, så det kommer en annan dag.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Skönt att du fått ut så mycket av helgen! Håller verkligen med dig idag om att det är varmt. nästan förvarmt även om man inte får säga så! Tröjan kommer förresten från Gina;)

Postat av: Jag;

puh ja... jag är inget fan av värmen i vanliga fall, desto mindre nu, haha. Tack vännen! PUSS

2010-07-13 @ 08:14:45
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback