Juli 2, 2010

Ännu en dunder frukost befinner sig i magen och jag fullkomligt älskar det. Nyköpt medelhavsbröd, jucie, kaffe och fil. Nu sitter jag här och inväntar en kille från Länsförsäkringar som ska kolla på min älskade bil. Jag håller tummarna att han säger det jag vill att han ska säga och att de försäkringen täcker problemen. Vi har bestämt runt tolv tiden... och vad betyder egentligen det? Jag hoppas han ringer snart, för jag vill ut. Jag orkar inte sitta här inne hela dagen, sista semesterdagen ju.
Grill och kubb kvällen igår var super härlig, man kan inte mer än älska svenska sommarkvällar. Man sitter ute, tar på sig stora tröjor och filtar, allt för att inte behöva sitta inomhus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback