Follow your heart

Frukost på balkongen, check
Ost -skinkbaguetter, check
Kaffe på termos, check
Coca Cola till Linus, check

Jag tror jag är redo. Känner mig rätt lugn än så länge och jag kan som sagt bara vara mig själv, så nu kör vi.  Har skrivit upp lite egna frågor samt vägbeskrivning så det ska nog gå bra. Jag ska i alla fall unna mig svenska jordgubbar efter intervjun.

"Jag tycker du skall gå dit och vara dig själv för då kommer det gå bäst, sluta tvivla på om det är rätt eller inte. Gå in med inställningen att detta är något du kan tänka dig, sen när du kommer i en situation där du faktiskt måste fatta ett beslut, då kan du börja fundera på om det är detta du vill. Man ska ge allt en chans och inte fatta några beslut i onödan. Intervjun är steg ett, där du gör ditt bästa som du alltid gör, allt efter det tar vi sen!" ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback