Hej å hå

Vilken toppen dag! Vädret är fantastiskt bra och jag kan inte mer än gilla läget. Väckt med frukost på sängen följt av en god födelsedagslunch tillsammans med farmor. Sen har jag hunnit fixa en hel del ärende, så som byta min ring som jag fick av Linda, köpa cykelbyxor, bh och en ny svart kofta. Jag har även hunnit städa undan, lägga fram min packning, handlat på City Gross och alldeles nyss har jag slängt in en kaka i ugnen. Om ca en timme får vi fin främmande i form av Dannis, Amanda, Olle och Linus. Det blir lite födelsedagsfika i form av kaka, kaffe, läsk och lite annat, lagom sådär. Nu ska vi först iväg till Thomas och Ingrid och lämna extra nyckel och lite annat, sen snabbt hemåt igen. Det sista av packningen får jag fixa ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback