Smile to the camera

Jag (vi) har blivit med ny digitalkamera!
Har länge funderat på att köpa en ny då min gamla visserligen fortfarande fungerar men jag tyckte det var tid för en ny. Har läst och klickat mig runder på olika internet sidor och alla har sagt/skrivit olika saker gällande om samma kamera vilket gör det näst intill omöjligt att bestämma sig. Var först inne på Canon men kände det var lite för mycket, så istället fick det bli en Samsung PL80. Jonas Arvidsson fixade hem den till mig då han ändå var iväg på Center Syd. Nu ligger vår nyaste familjemedlem på laddning och sen ska jag sätta mig ner med manualen och lära mig och testa mig fram. Nu blir det fina semesterbilder!
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback