FREDAG KVÄLL

Okej, klockan är ungefär tio och jag börjar gäspa. Jag har inget vettigt att göra vilket får mig att tänka på sängen redan, men det är till och med för tidigt för mig, på en fredagkväll. Sitter och små tittar på Skavlan samtidigt som jag klickar runt mig på internet. Svante ligger också här och håller mig sällskap medan Jonas är ute och partajar, vilken han helt klart förtjänar. Nu var det äntligen hans tur ♥

Börjar det någon bra film nu? Nyheter kl tio, men det känns fruktansvärt deppigt att titta på det en fredagkväll. National Treasure visas tydligen också, vad mer.. Solsidan? Jag har inte fastnat för den där svenska humorn, och verkligen inte för Petra Mede heller. Ah men titta här, The Butterfly Effect 2 sexan, den får det bli. Tills dess att ögonen börjar gå i kors och jag beslutar mig för att krypa ner i sängen. Imorgon är det dags att agera flytthjälp till Kajsa och Mange, tjooohoooo.

Kommentarer
Postat av: Lina

Oh vad skönt!! Vad blev det för jobb? Hälsa grattis! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback