GÅRDAGENS KVÄLLSAKTIVITET

20.23 blev jag hämtad av Jonas och Simon innan vi styrde bilen mot ishallen där en match mellan Landskrona Falcons och FC Helsingborg skulle äga rum. Lagen som vanligtvis spelar innebandy hade av någon rolig anledning bestäms sig för att mötas i en hockey match innan det prestige fyllda mötet i innebandy om några veckor. Jag trotsade kylan och struntade i min vinterjacka, men den som tog hem priset för största vår och sommar optimist måste vara Simon som glatt traskade runt i sina flipflops. Han skyllde tydligen på skoskav... :)






Slutresultat; 2-8


Kommentarer
Postat av: helena

okej, men vad menar du då ?

Postat av: helena

åh förlåt. hade två fönster uppe så jag råkade skriva i fel blogg :) det jag skulle skriva till dig var att du har en trevlig blogg

2010-03-26 @ 15:26:58
URL: http://pompinella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback