NÅGRA MUSKLER RIKARE

Har kört ett härligt pass på gymmet, ätit god thaimat och nu sitter vi i varsin hörna av soffan. Jonas tittar på Chelsea-Inter och jag sitter här och fördriver tiden. Imorgon blir det minsann lite ändring i vår vardag då Jonas ska jobba eftermiddag, 14.00 - 22.00. Van att ha honom hemma på kvällarna, men det är väl bara en vanesak. Imorgon har jag dock bokat badkaret hemma hos mamma och pappa men först ska jag gå en runda på stan, till Apoteket samt lite annat smått och gott innan jag hoppar ner i badkaret tillsammans med badankorna. Efter badet har jag bjudit in mig själv på middag också, perfekt! Så min ensamma onsdagkväll låter inte så pjåkig trots allt.
Nu tänkte jag krypa ner i sängen och börja läsa en ny bok som jag lånat av Linus mamma, och invänta att ögonlocken blir tyngre och sen beger jag mig in i drömmarnas värld...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback