TORSDAG

Gissa vad jag åt på lunchen? Farmors kalops! MUMS!
Idag är det torsdag och imorgon är fredag och sen håller vi helg. Dagarna bara susar förbi och just nu sitter jag som på nålar och hoppas på ett positiv besked gällande en rolig sak. Jag har hållt tummarna sedan imorse och lär få göra det tills imorgon bitti. Ihhiii, spännande. Just det, påminnelse till mig själv, skype hörlurar!
Ikväll blir det lugnt, ska försöka mig på att göra en smaskig och saftig lasagne till kvällsmat och hoppas på att Jonas godkänner den. Egentligen är jag sugen på gymmet men samtidigt känner jag inte alls för det utan funderar istället på att gymma imorgon eller på lördag morgon. Hur pigg jag är på en lördagmorgon återstår dock att se, men det låter åtminstone flitigt. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback