ZzzZzzZzZzz

Gääääääsp. Har nästan alldeles nyss kommit innanför dörren efter en trevlig kväll i Helsingborg tillsammans med Olle, Sofie och Farah. Blev en smarrig pizza
(+ doggybag med hem) melodifestivalen och allmänt häng som passade mig alldeles utmärkt ikväll. Nu sitter jag här i min ensamhet eftersom Jonas är i Lund och partajar. Fick ett sms av mamma för ca en timme sen att Jonas ringt hennes mobil men inte sagt något, så jag antar att han har roligt, hehe. Ska också bli roligt att se hur pigg han är imorgon bitti då vi ska upp tidigt. Klockan 10.00 är dags för fotbollsmatch på IP, och Jonas har lovat att vi ska gå ut där om vädret är okej. Det sistnämnda återstår att se. Sov gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback