5 april 2010

Onsdag, mitten av veckan, lill lördagen är här och det är ju toppen. Dagarna flyger förbi och snart är det helg igen. Dessutom är det bara sju dagar kvar tills vi håller långhelg och njuter till fullo. Dessutom öppnar det nya bageriet precis utanför vår dörr (och sovrumsfönster) nästa lördag och gissa vem som ska stå där då och köpa danska wienerbröd? Mhhhhm!
Hur som helst, idag är det onsdag och det är ingen vanlig onsdag. Jag får minsann fint besök av självaste Herr Olle Gustafsson "ända" från Helsingborg. Jag ska först till frisören (håll tummarna) innan Olle hämtar upp mig för att sen köra och hämta thaimat innan vi bänkar oss framför tv:n och hejar fram BoIS till vinst mot Örgryte, heja BoIS!


Jag har ett helt okej sällskap en grå eftermiddag som detta.
Elefanten, kaffet och jag!

Kommentarer
Postat av: * Em

Hej :) Allt bra?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback