Att längta

Okej, några minuter till sen stänger jag ner datorn och beger mig hemåt. Ska köra hem och hämta min regnjacka då vädret för tillfället inte är något att lita på, sen sticker jag iväg och möter upp farmor och sen är det dags för veckans tipsrunda. Därefter sticker jag till gymmet och kör ett styrkepass och SEN, ska jag hem och äta gott och slänga mig på soffan, något jag längtat efter hela dagen. Är konstant trött, varför? Sover bra och äter bra, men är så otroligt trött hela tiden. Jag har i alla fall mycket att se fram mot den kommande tiden så jag hoppas det hjälper. Längtar till helgen, längtar till måndag, längtar till tisdag, längtar till nästa fredag osv, osv.

Kommentarer
Postat av: M

Torsdag också...

2010-05-25 @ 18:34:46
Postat av: Jag;

MAANDY?! :)

det var inte bestämt då ju, nu längtar jag till torsdag också! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback