Maj 26, 2010

Löning igår, tjoohoo. Lika bra att fixa med alla räkningar direkt så man slipper plågas med dem, när de sen är betalda måste jag spara det mesta. (måste spara, måste spara, måste spara!) Det är mycket som händer kommande tiden och då är det aldrig fel med lite sparade pengar, först och främst blir det ju Mallorca och något senare får vi se om jag behöver alla sparpengar jag kan skramla ihop och försöka leva på, men det är en annan historia. Carpe Diem som man säger. Annars är det onsdag och jag är än så länge något piggare än igår.
Nu kickar vi igång dagen med två stora koppar kaffe!

                                                                     Grattis på födelsedagen Farfar


Kommentarer
Postat av: gabriella

älskade farfar <3 det är inte bara farfars födelsedag det är även 8 år sedan vi satt på seglaren på mordag och linus kräkt ner polisbilen och farbror jonas fick besöka polisen efter en moppedsväng ;) ohh vad jag älskar att vara en av oss, det är kärlek i släkten olsson!

2010-05-26 @ 11:16:11
Postat av: Jag;

hahaha, det är så alltså? inget dåligt minne! hahah. att det ens hände är så sjukt! roligt, men sjukt! älska olsson släkten!♥


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback