Snål?

Mycket nöjd med träningen igår, det var riktigt skönt efter mitt alldeles för långa upphåll, men nu så, fit for fight igen. Blev dessvärre ingen träff med Emelie igår heller, och idag jobbar hon så nu blir det sådär svårt att hitta tid igen, typiskt. Hann fixa färdigt med Dannis tavla igår i alla fall, nu är den näääästan färdig, bara en ram som ska fixas, sen är den 100% klar och redo att ges bort. Har två veckor på mig, så det ska väl inte vara några problem.

En annan sak, HUR störigt är det när man köpt något och dagarna efteråt så säljs saken billigare? Jo, det är mega störigt och det hände mig för ett par dagar sedan. Var på Väla i fredags och hittade en fin bikini, 99:-, perfekt! Idag går jag in för att kolla runt lite på H&M och vad ser jag? Jo, "min" bikini till ett billigare pris, suck. 
      


Kommentarer
Postat av: anne-li

:) johanna lilla inte lätt här i livet

2010-05-18 @ 22:30:52
Postat av: Jag;

nej, skit är det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback