"Linus är ett typexempel på en genuin BoIS-are"

 Älskar att busa och överraska folk. Mitt "offer" i morse var bästa Tulle. Eftersom vi stack ner i stan igår och mötte upp Emelie för en dricka på Speakers så fick hon aldrig med sina några kakor/bakelser hem och så ska det inte vara! Därför cyklade jag lite tidigare imorse och sprang upp för hennes maffiga och jobbiga trappor, ställde en burk med en lapp "Godmorgon, hoppas du är pigg och vaken. Här får du några smaskiga bakelser. Ha en toppen dag kusin vitamin♥" Något i den stilen. Eftersom hon börjar 08.30, bör hon snart öppna dörren och förhoppningsvis bli glad över min lilla överraskning. Jag har verkligen världens bästa kusiner! Stolt blir man också, och glad och varm i själen när man hittar en fin och bra text, som här, heja Linus.


Kommentarer
Postat av: tulle

VÄRLDENS BÄSTA MORGON, TACK FINA JOJO!

2010-05-27 @ 09:07:47
Postat av: Jag;

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback