Dubbel vinst

Hejåhå, snart är tisdagen över. Vi hade vårt första prov idag, i samhäll och det gick faktiskt riktigt bra. Det är skönt att veta att inga betygs sätt utan man kämpar bara för ett samlat omdöme och då krävs inget super hårt plugg, skönt!
Nu har jag precis hoppat i mjukiskläderna efter att ha spenderat två timmarute på IP med pappa. Det blev ännu en BoIS vinst, med hela 3-0! Gissa vem som satte det resultatet på väg till matchen? Jo, jag! TJOHO! Ingen stor vinst men jag gick plus i alla fall. Nu ska jag läsa lite läxa innan det blir sängen om en stund, måste vara utvilad och redo inför fysen imorgon (som vår lärare säger ska bli den värsta hittils... puh!)

Kommentarer
Postat av: Lina

Jojo du måste lära mig att tippa!!

Postat av: Jag;

hahah söta du. Det är inget svårt och tro INTE att jag kan, det är rena turen! :)

2010-09-15 @ 18:23:20
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback