En bra start

Snacka om effektiv dag. Föreläsningen i skolan var super intressant men tyvärr blev det kortare än planerat. Mannen fick ett samtal och var tvungen att bege sig ut i tjänst. Så kan det gå ibland. Däremot fick jag mer tid över och jag har hunnit med en massa saker. Har löst in min vinst, handlat, varit på banken, handlat två tröjor på Lindex och sen har jag *trumvirvel* varit ute och sprungit! Det var riktigt skönt idag och det märks att fysen i skolan har fått igång mitt flås, orkar mycket mer nu, härligt. Tiden är inte vad den ska, men jag är på gång och det känns bra. Nu har jag smaskig i mig lite yoghurt med müsli och två knäckemackor, nu fortsätter jag eftermiddagen med att läsa polisetik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback