I'm off

Kajsa hjärtat undrar varför jag inte skriver så ofta?
Det undrar faktiskt jag också, jag har egentligen inte massor att göra, men däremot massor att tänka på och det tar på energin. Jag har rätt softa dagar, inga jätte läxor eller så, men jag har för tillfället inte orken. Jag vill men kroppen och mina händer orkar inte skriva, haha. Så illa är det.
Jag har massor med bilder och annat skoj men jag orkar inte ens hämta sladden till kamera som ligger i låda ca två meter ifrån mig. Skolan har äcklig mat, jag har ätit och druckit dåligt, jag är vrålhungrig och jag är trött. Detta resulterar i en inte alls rolig och social Johanna men jag försöker. Maten står på spisen (korv stroganoff!!!) och jag bara sitter här. Jag ska alldeles strax resa mig upp igen men jag samlar kraft först. Sen ska jag bara hoppa ner i soffan, sätta igång tv:n och njuta av det underbara programmet "Halv åtta hos mig" följt av säsonspremiärer av "Biggest Loser Sverige". Varför gillar man egentligen att följa storväxta och feta (förlåt, överviktiga)människor gå ner i vikt? Jag vet inte men ikväll får det duga. Nåja, det blev ett inlägg, jag lovar att bättra mig. En annan sak, varför går inte gurka att skriva i t9? Bara en fundering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback