Röda faran är i fara

Aj, aj, aj!
Min röda lilla älskling mår inte bra. Vi har bogserat den från kasern och nu står den ensam på en bilverkstad och väntar på att bli undersökt, haha. Fan, när man väl är i behov av bilen så lägger den av, hur typiskt är inte det? Nåja, jag klarar mig, har fått låna Thomas och Ingrids bil och imorgon lånar jag mamma och pappas så denna veckan har löst sig i alla fall. Förhoppningsvis är den färdig imorgon till en rimlig kostnad, håll tummarna!

Annars då?
Skolan rullar på, är något besviken på informationen från lärarna och så men det kan väl alltid förbättras, vi ska säga till med hårdhandskarna på nästa klassråd. Utöver det och bilen så har veckan varit bra. Imorgon är det äntligen fredag och jag har faktiskt bjudit hem tjejerna i klassen på lite umgänge. Vi har ju lärt känna varandra men jag tänkte vi kan träffas utanför klassrummet också och så blir det alltså imorgon. Bra initiativ, eller hur? :) Blir lite av knytkalas, alla tar med sig något litet sen får vi se hur kvällen artar sig, roligt ska det bli i alla fall!
Nu ska jag faktiskt hoppa ner i pyjamasen och bara gosa ner mig i soffan. Jag har storstädat toaletten och Jonas håller på med garderoben, men nu orkar jag inte mer. Trevlig kväll!


Isabelle, Nicklas och Helena

Mathis, Mikael, Robert och Abbe

Sara den rara


Kommentarer
Postat av: anne-li

vi håller alla tummarna för din röda lilla älskling

2010-09-02 @ 21:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback