Himmalagad pizza, True Talent och en hel del Wordfued


GODMORGON GOTT FOLK!

Det är onsdag idag och det betyder tre arbetsdagar kvar, sen är jag ledig, wiho! Bokade ett superfint hotell igår så Köpenhamn blir av. Åker in på tisdagseftermiddagen, checkar in, tar det lugnt, går ut och äter en god middag, sover, äter hotellfrukost(!) och sen har vi hela onsdagen enbart till shopping och mys innan vi åker hem på eftermiddagen. Det låter väl inte helt fel? Jag längtar! Ska bli riktigt, riktigt skönt att få åka iväg och bara vara.

Igår bestämde jag och Tulle oss för att slänga ihop en "himmalagad" pizza och vilken pizza! Salami, mozzarella, basilika, paprika och svamp, mums. Samtidigt som vi mötte varandra i Wordfued tittade vi på tv3:s nya storsatsning, True Talent. Vi var lite skeptiska till en början då han Ola nånting hoppar in i rutan (tänker bara på a-amigo, a-a-amigo!) men sen kom rysningarna. Ingen av oss kunde förklara varför men jag antar att man har hittat ett lyckat koncept om tittarna får rysningar... fast det kanske bara var vi som fick det?


Kommentarer
Postat av: Paulina

Haha tack för tipset hjärtat! Jag har dock sprungit ganska mycket i sommar, hade ett bra flås och var helt enkelt "inne i löpandet" men så hade jag uppehåll på två veckor och sen har det liksom bara varit sseeeeeeeegt att komma ut! Men jag gjorde det idag, 5 km! STOLT!



Jag såg också true talent igår, jag gillade det som tusan! Fick också rysningar OCH JAG TÄNKTE OCKSÅ BARA A-AMIGO, A-A-AMIGO! HAHA!



Och förresten, hur mår Stinisen?



Och förresten nr2, FASEN vad mysigt med köpenhamn! sjukt avundsjuk:(

Postat av: Jag;

Jo jag vet, tänkte mest om du ville ha ytterligare lite peppning. Tanken är att jag ska börja med programmet idag, haha. Återstår att se hur det går!!

AMIGO! Oundvikligt att inte tänka på honom ju, mega stirrig i det programmet, haha.

Stinisen mår överlag bra, hoppas jag. Inget synligt fel på henne i alla fall, veterinärbesök nästa vecka så vi får hålla tummarna! :)

Ja, det ska bli skönt! Har ju inte haft någon semester så fyra dagar blir helt perfekt!

2011-08-24 @ 12:03:51
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Lina

Det ska bli AMAZING!!!

2011-08-24 @ 13:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback