Jag vill ha!


Jag har insett, eller egentligen alltid vetat det, att jag inte är en sommarmänniska. Jag är en höst-vinter-vår människa och gillar när det är kyligt och man kan ha mjuka och gosiga kläder på sig. Hur som helst, jag vet inte vad jag ville ha sagt med det men jag är inne i vill-ha-period. Jag klickar runt och tittar på fina höstskor, mysiga tröjor och stickade kläder, röda påslakan som passat bra till julen (vad händer?!), smycken, kuddar, tavlor, lampor, tidningar, tallrikar, hus, etc etc och jag blir helt tokig. Varför hamnar man i såna perioder? Det enda som tar ner mig på jorden igen är tanken och insikten att jag inte har råd med allt jag vill ha. Jag antar att det är bra, det blir en del pengar och hälften är egentligen onödiga saker men ändå...
Fast, ett par skor kan man väl unna sig?

Kommentarer
Postat av: Lina

DET kan man VERKLIGEN =)

Postat av: Jag;

ja, eller hur? Lön om... 7 dagar. Håll ut! :)

2011-08-18 @ 09:22:03
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback