Scones och te

Efter jobbet igår hann jag handla, städa undan här hemma, medicinera Stina och sen cyklade jag ner till stan, till Fiskargränden och världens bästa Kajsa. En lugn och mysig kväll med sin bästa tjejkompis är aldrig fel. Vi satt på innergården, drack kaffe och åt fantastiska goda scones med hallon och blåbär i, mums! Sen gick vi en runda till Godisparadiset eftersom Kajsa skulle hämta ut paket, vad vi gjorde därefter är fortfarande hemligt men jag hoppas att vi har fixat det tills ikväll, jag är så jäkla pirrig och förväntansfull att jag knappt kan bärga mig. För många hade det varit en liten skitsak men för mig är det stort och coolt. Mer om det ikväll, förhoppningsvis. Nu återgår jag till kaffet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback