Semester

Godkväll!

Gissa vad? Jag har semester! Det ska bli riktigt skönt att bara ta det lugnt i några dagar och bara vara. Imorgon har vi bokat ett jätte fint hotell nära centralstationen i Köpenhamn, badkar och nybakta bullar hängades på dörren låter väl inte fel?  Vi sover över en natt, äter gott och sen spenderar vi onsdagen på Ströget.
Nu sitter jag här i soffan, nyduschad och varm men känner att jag börjar frysa så jag får gå "ljus-rundan" och tända lite ljus här i lägenheten. Det blåser ju tokmycket och vinden kommer in överallt och gör det kallt. Jag tvingade mig ut på en ordentlig promenad trots vinden och jag är mycket nöjd med det. Däremot är jag inte lika nöjd över regnet som valde att dränka mig under mina sista minuter innan jag var hemma. Nåja, man ska inte klaga. Jag fick se en (faktiskt två...) fantastiska regnbågar och det är inte fel. Nu ska jag mysa här hemma med Stina och sen tänkte jag slänga ihop lite mat, lagom till världens bästa Jonas kommer hem efter träningen.

Kommentarer
Postat av: anne-li

unika regnbågar :)

2011-08-29 @ 23:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback