Kvällsuppdatering

Det blev montering av bäddsoffa och middag ikväll hos mamma och pappa. Vi kom hem för en stund och jag har hunnit diska undan, mysa med dunbollarna, rensat bort utrunnen stearin och fått nya idéer kring vårt planerade "vinterland" som ska vi ska sätta ihop här hemma. Behöver fortfarande lite småsaker innan jag är riktigt nöjd, så det får bli en runda på stan imorgon (vill inom Lindex också, hallå fina toppar!!). Fast först måste vi städa och tvätta, sen kommer bästa svärföräldrarna på fika runt två tiden, där någonstans vill jag hinna ner i stan... äh, det tar vi imorgon. God natt

Kommentarer
Postat av: Haidi Jakobsson

SVAR: vad kul att du är med och tävlar i dagens lucka! Kika in imorgon för att se vinnaren! Den kommer att publiceras i samma lucka, sedan kommer det även öppnas en ny ;)



Delta gärna igen, hihi kram! :D

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja, vad vore väl livet utan drömmar :)



ja men verkligen, jag har inte sett den på flera år, aldrig fastnat för julkalendrarna.. men i år minsann, verkar det riktigt trivsamt :)

2011-12-04 @ 12:03:12
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback