Magont

ZzzZZzZz vad trött jag är. Vi kom hem för en stund sedan, och nu ligger jag i soffan och har magont..blä.
Ikväll har vi varit i Helsingborg och tittat på FC Helsingborg - Warberg. Vår käre Nicklas Lidholm är ju numera en spelare i Warberg och nu fick vi äntligen chans att åka och heja på honom. Jonas hade gjort skyltar med bokstäverna N I C K L A S, som vi stolt höll upp men jag vet inte han såg det.. Nåja, matchen slutade 7-7 men Helsingborg vann extrapoängen. Riktigt kul att se på innebandy live men jag tänker aldrig någonsin sitta så nära Warbergs hejarklack, mina stackars öron piper och mår inte bra. Jisses vad de sjöng och slog i trummorna, såklart härligt för stämningen men ett par öronproppar hade inte varit fel.
Nu ska surtanten gå och lägga sig, sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback