Minijulafton

Det är en händelserik men mysig helg som går mot sitt slut. I fredags var jag och Jonas på bio, igår med start 07.00 hemma hos Sandra och Oskar avnjöt vi en underbar frukost följt av julturen till Köpenhamn. Vi gick på Ströget, in på Tivolis julmarknad, åt god lunch, drack glögg och bara strosade runder, lite julkänsla hann faktiskt infinna sig och ingen är gladare än jag. Väl hemma i Landskrona igen blev det en god hamburgare på Speakers tillsammans med Oskar och Sandra. Väl hemma stupade vi i säng, eller rättare sagt Jonas, jag själv mådde pyton och fick sova på soffan... Nåja. Idag har jag hunnit träffa älskade Kajsa och vi tog en långfika på Store Norregatan 22, har ni inte varit där, så gå dit! Vid fyra tiden så var det dags för minijulafton hos mamma och pappa. Eftersom de ska åka till Mallorca på onsdag så fick vi passa på att fira idag istället. Supernöjd med mina tidiga julklappar och nu ska jag ta en alvedon och krypa ner i sängen.
Bjuder på två bilder så länge! Sov gott.

Kommentarer
Postat av: Syster

Tur att du fix alvedon...:) Japp Mamma o Pappa KOmmer till Mej o Vovarna i àr!! Längar! önskar ju att ni ossâ kommit men man kan ju inte fâ allt!! Saknar dig!

2011-12-19 @ 12:13:32
Postat av: Jojo

Jonas som fick alvedon ;) Jag fick näsdukar, haha. Ja, önskar att vi kunde följa med men som sagt..man kan inte få allt och det kommer fler gånger! :) PUSS!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback