2011

Jaha...2011. Nytt år och nya möjligheter, det är väl alltid bra. Dagen har varit super lugn och skön, jag har slumrat till och från i soffan, vi har ätit gott och bara tagit det lugnt. Vi skulle sett Patrik 1,5 nu ikväll men Jonas har gått på jouren och fått en hämtning så nu är det bara jag och Stina här hemma. Jag valde att börja titta på Mamma Mia istället, roligt när man kan tralla med i sångerna. Gårdagen var supertrevlig. Oskar och Sandra bjöd på en fantastisk god middag bestående av lax, nypotatis, romsås, foccacia och sallad samt en marängbakelse till efterrätt. Efter tolvslaget och den traditionella nyårspussen begav vi oss hem till Sandra igen och avnjöt champagne och fem sorters snittar, perfekt nattamat. Nej, året har varit bra men jag ser fram mot ett nytt och härligt år, ett år jag har stora förväntningar på. Nu återgår jag till ving.se, fritidsresor.se och apollo.se, jag kollar nämligen resor, vart har jag ingen aning men det är spännande, drömma får man ju göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback