8:e januari

Idag har jag en "tänkardag". Huvudet är proppfyllt med tankar mellan himmel och jord. Det är både positiva och negativa saker som dyker upp, så har jag har en del att tänka på och fundera genom. Det är som sagt nytt år och det medför, för mig och så många andra, nya mål. Jag har en del mål som jag vill uppnå, vilka det är, är dock något jag tänker hålla för mig själv. Jag känner att det är dags och det känns rätt just nu.
Jonas är iväg på partaj med grabbarna och jag sitter här i soffan med Stina till höger och en stor godispåse till vänster. Jag klagar absolut inte. Sitter i valet och kvalet om att se en film på tv eller sätta igång min älskade Prison Break box och njuta av den istället...det lutar åt det sistnämnda. Jag tänkte även börja sortera lite bilder från kameran och den externa hårddisken. Ska skapa en mapp med bilder som jag vill framkalla också, det har blivit lite av en tradition, att i början av året gå igenom och hitta årets bilder som passar att framkallas. Det kanske blir så att en del dyker upp på facebook också. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Och en hel del hamnar på ett USB-minne så snabbt så du anar inte hur snabbt, åt kära Kajsa! SAKNAR DIG SMULAN

2011-01-08 @ 23:45:38
Postat av: Niclaskaja

Hi, nice site! Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback