G O D M O R G O N


Idag är det fredag! TJOHO. En fredag som troligtvis kommer gå i lugnets tecken. Det är grått och mulet utanför fönstret och den planerade fotbollsmatchen ikväll känns inte alls lockande i skrivande stund. Hur som helst, det är fredag och det innebär helg om några timmar. Först jag ska klara av ytterligare ett besök hos veterinären med lilla Stina. Hoppas proverna visar bra! Imorgon anordnar jag dessutom middag för mina härliga tjejer. Det är svårt att fixa och trixa med helger där alla kan men jag lyckades ändå hitta en helg där de flesta kunde, så det blir skoj! Vad jag tänkte bjuda på för bli en hemlighet men jag hoppas det blir gott, annars får väl vi väl beställa pizza eller något... Fick handlat nästan allt igår, så resten fixar jag i eftermiddag. Nu startar vi dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback