Spanska eller svenska?

Det börjar minsann se bättre ut här inne, minsann daglig uppdatering tre dagar i rad nu. Inte illa av mig, om jag får säga det själv. Idag är det onsdag och det betyder lill lördag, men det händer inget märkvärdig idag. Vad jag vet i alla fall. Jag ska hem till svärföräldrarna och hämta hem all vår mat som låg i frysen när den gick sönder, sen äntligen jag kan börja laga ordentlig mat och frysa in lunchlådor, som den hemmafru jag är. För att agera ännu mer som en hemmafru tänkte jag ta tag i lägenheten under eftermiddagen/kvällen också. Köket fick sig en omgång igår men det återstår en del, b la garderoben, känns som det är dags idag!
Med bra musik och ett högt tempo bör jag hinna, och under tiden kanske jag kan bättra på min spanska?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback