Semester

Jag slutade ju skolan i onsdags, snart en vecka sedan alltså. Känns både sorgligt och konstigt men samtidigt även roligt och efterlängtat. Nästan ett år har gått och nu i efterhand har året bara rusat förbi. Vi satt och pratade om det i fredags när vi hade avslutningsfest/klassfest hur mycket vi faktiskt hunnit med. Övningar, narkotikaspan, figuranter, Växjö, simövningar, hundpatrull, vårt polisteam, cases, narkotikaföreläsning, juridik, orientering, m.m.
Nu är den tiden förbi och jag slutade skolan med ett glatt humör och ett förträffligt bra betyg i handen ;)

Nu njuter jag och Jonas av en gemensam veckas semester, bosatta hos mamma&pappa eftersom renovering i lägenheten är i full gång. Vi tar sovmorgon, äter gott, njuter av solen och bara tar dagarna som de kommer.

På måndag är det tillbaka till verkligheten då jag traskar ner till kontoret efter tio månaders tjänstledighet. Jag klagar inte, det ska bli skönt! Jag kan dessutom börja säga; pengar rullar in som de ska...

Tillbaks till matchen, VI ÄR ZLATAN (SVENSKA) FANS ALLIHOPA! Hattrick!

Kommentarer
Postat av: anne-lio

ja bra service har ni hoppas ni inte kan klaga på den i alla fall :)

2011-06-08 @ 22:11:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback