Låt er inte luras imorgon

Imorgon är det äntligen fredag och slutet på en jobbig och energikrävande vecka. Imorgon är det kort dag, en väldigt kort dag för att vara ärlig. En timme och tjugo minuter sen åker jag hem igen, underbart! Vid tolv tiden imorgon middag kommer Jonas älskling också hem eftersom han har ledig eftermiddag och då blir en runda ner till stan följt av fika och ett eventuellt köp av skor. Jag har totalt fastnat för ett par, men de är något dyra...jag får sova på saken! :)

Jag borde egentligen återgå till min akademiska uppsats men jag orkar inte just nu. Jag tar en paus med andra ord. Det är roligare att leta resor! Har hittat en del som verkar riktigt bra men jag väntar fortfarande på besked om min semester, håll tummarna!
Känner jag mig själv rätt så kommer jag inte öppna den lilla datorn mer ikväll men jag har ju trots allt tre dagar kvar, så jag hinner nog till söndag, tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback