Sen middag

Jag skulle egentligen hunnit med mycket mer på min akademiska uppsats som vi har i skolan men jag varken haft lust eller ork till att ta tag i den. Jag har med andra ord njutit av dagen och det solsken som vi fått idag. En härlig sovmorgon, god frukost följt av en lång och härlig promenad i solen tillsammans med världens bästa Dannis som är hemma! (Lika glad varje gång jag har min favorit hemma!) Sen somnade jag visst en stund i soffan när Jonas tittade på Arsenal, antar att matchen inte var någon höjdare, hehe.
Nu har jag precis gjort i ordning kvällsmaten och nu väntar jag bara på min andra halva som är iväg och jobbar men han kommer nog strax. Tills dess tänkte jag förbättra min allmänbildning genom programmet " Smartare än en femteklassare".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback