Tisdag

Skolan är igång och det är snart dags för andra dagen. Dock har vi bara en lektion så jag sitter i valet och kvalet om att faktiskt sticka dit... Vi börjar med andra ord 13.00 och slutar 14.20, känns en aning meningslöst men vi får se vad jag bestämmer mig för. 
Igår fick vi köra iväg till Regionsdjursjukhuset med Stina plutten, hon såg jätte konstig ut i sitt högra öga, alldeles grumligt och disigt och hon verkade hängig. Någon tusenlapp senare var vi färdiga, med oss hem hade vi tre olika sorters droppar som ska hon ska få typ åtta gånger om dagen + att vi måste tillbaka för en mer grundlig undersökning imorgon. Jag hoppas inte det är något mer än en inflammation så vi slipper mer medicin och pengaförluster, haha. Nåja, dags för frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback