Snabb resume


Som vanligt har jag helt glömt bort det här, att skriva. Tankarna är överallt och oftast inte där de ska vara. Skolan är igång, nitton skoldagar kvar, vilket känns helt jäkla sjukt. Jag kan inte förstå att jag gått i skolan sedan den 16:e augusti 2010 och om några dagar är det över. Har redovisning på måndag, tenta på onsdag, seminarium och en salstenta kvar innan vi är färdiga, sen är det goodbye. Hur som helst, nu flög tankarna iväg igen. Valborg och bowlingen var super, vi blev totalt tjugoen st som bowla och alla verkade ha superkul, vilket var huvudsaken. Efter bowlingen stack vi till Farah och Micke följt av dans nere i stan. Jag har några bilder som jag kan slänga upp men jag tänkte inte på att ladda kameran så den dog ungefär halvvägs in i bowlingen. 
Nåja, nu ska jag äta dricka kaffe och titta på nyhetsmorgon innan jag ska köra iväg till skolan. So long.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback