Peppar, peppar ta i trä

Jonas klarade inte att stå mot förkylningen som attackerade honom i söndagskväll efter flytten. Än så länge känner jag bara av lite snuva men inget större. Tröttheten är däremot fortfarande ett faktum. Jag är helt slut när jag kommer hem men jag har ändå fått lite gjort idag. Städat sovrummet, lagat mat, lagt upp gardiner och satt upp ljusslingan på balkongen. Känner mig rätt så nöjd. Bilder på julpynt och annat skoj kommer under dagarna! Imorgon är det onsdag, lill-lördag, och tanken är att jag ska veckohandla efter jobbet innan jag och mamma går på smyckesparty. Låter helt ok. Nu, förkyld älskling, glögg och mys i soffan.

Kommentarer
Postat av: Lina

vi har redan hittat :) får se.. hehe, spännande! Kanske står vi med tre l-heter snart... GALET men har man hittat rätt så! Min dyker upp på Hemnet när som :)

2011-11-30 @ 11:15:51
Postat av: Paui

vart ska du på smyckespartaj raring?

Postat av: Jojo

löparen då förstod jag det som :) nice! men tre? nu hänger jag inte alls med. Skriv på face annars! :)



Paulina: Hos en av mammas kollegor.. Ska bli spännande! :)

2011-11-30 @ 15:19:02
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: Lina

Ja, Fred har ju en, jag en och så VÅR! ;) Fred sa dock upp sin idag men hur lång tid min tar att sälja vet man ju aldrig. Fördelen med hyresrätt.

2011-11-30 @ 15:40:11
Postat av: Jojo

ah såklart!: ) Vilken är det i löparen? Jag har ju dille på hemnet, så jag lär veta vilken det är, haha :)

2011-12-01 @ 09:37:02
URL: http://jojooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback