Polis, polis, potatisgris


Efter att ha loggat in på Facebook och mött två olika inlägg, från två olika personer, dock gällande samma sak, nämligen att de kommit in på Polishögskolan i Växjö respektive Umeå fick mig rätt deppig och sanningen kastades rakt i ansiktet på mig. Jag är inte alls så långt fram och just nu känns det väldigt avlägset. Man ska inte ge upp, jag vet det, men det suger och man måste få känna såhär ibland. Den senaste timmen har jag därför kollat massa andra utbildningar, bara för att.. kanske för att få mig på bättre humör och tänka på annat men också för att inse att det finns oändligt med utbildningar som kan passa mig och som väcker min nyfikenhet.

Kommentarer
Postat av: Lilla K

I love you fisen! Jag vet precis hur du kænner.. En dag ær det fan din tur alltså. Frågan ær bara vilka åtgærder som ska behøva tas till? PUSS

2011-11-05 @ 18:50:59
Postat av: Jag;

tolleskit är vad det är.. nåja, man får samla ny energi och tålamod ännu en gång. Tillslut ska det väl gå, du är ett levande exempel på det! Hoppas du och Mange har haft en fantastisk helg tillsammans och snart kommer jag (vi..vem det nu blir) och hälsar på, längtar! ♥ PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback