Regn och blåst

Jag är helt slut. Mina fingrar ömmar och mina ben skakar. Nu äntligen är vi klara med mamma och pappas flytt. Det rullade på bra, tack vare Jonas, Hampe, Tulle, Jonas och jag, så tog det endast fyra timmar. Regn, blåst, kyla, svett och muskler kan sammafatta dagen. Om jag kan stå mot en förkylning efter idag så har jag jävlar ett bra immunförsvar. Nu väntar en lång och varm dusch följt av mys i soffan innan jag samlar ihop den sista energin och börjar med mitt julpynt. Det är visserlingen inget energikrävande, bara underbart mysigt så jag ser faktiskt fram mot det. Jag har ju hela eftermiddagen och kvällen på mig eftersom julskyltningen och alla aktiviteter i stan blev inställda pga av stormen/orkan. Jätte synd men jag hoppas de flyttar fram till det till andra advent så man kan avnjuta julskyltningen enligt tradition. Nu, dusch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback