Falska förhoppningar



Vad är det här?! Okej för reklam på diverse bloggar men min blogg har aldrig varit särskilt aktuellt för sånt här. Nu de senaste dagarna när jag loggat in och sett att jag har nya kommentarer så har jag blivit glad men sen visar det sig att ingen av kommentarerna handlar om det jag skrivit eller är från någon av mina vänner. Jag vet i alla fall mina vänner som läser här inne, faktiskt tar sig tid att läsa, vilket de andra med endast reklam i tankarna inte gör. Nåja, inget större problem men däremot tråkigt. Roligare med ordentliga kommentarer. Det var bara det jag ville ha sagt, nu slutar jag vara negativt och njuter av det faktum att det är fredag idag!

Kommentarer
Postat av: Farah

Va fin blogg! Vill du vara med och tävla om ett äpple? Gå in till mitt kontor för att vara med i tävlingen! Lycka till!

Postat av: Jojo

haha Farah, din lilla filur. Du får mer än gärna kommentera! :)

2011-10-28 @ 09:46:44
URL: http://jojooo.blogg.se/
Postat av: ANGELICA [foto&basket]

Gillar din blogg helmycket! :)

2011-10-28 @ 21:24:06
URL: http://steeler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback