Julklappsfunderingar



Mhm, vad jag njöt igår under ansiktsbehandlingen. Ansiktet blev som nytt och det var minst sagt välbehövligt, en massage hade ju suttit extra fint också, då hade hela kroppen fått sig en efterlängtad behandling, men nåja, man kan inte få allt här i världen. Köpte med mig nya produkter också, satans dyrt(!) men jag hoppas det är väl investerade pengar. Kom hem till nylagad mat, världens bästa Jonas och två busiga kattungar, vilka fyllde min kropp med massa värme och kärlek.

Idag blir det mer vardagssysslor, åka och handla, titta igenom matteboken (BLÖÖÖÖ!), laga mat samt en långpromenad med Tulle. Tredje gången denna veckan, imponerande får jag säga, men så skönt det är! Promenader är verkligen underskattade.

Har suttit och spanat efter julklappar till familjen, man måste ju börja i tid. I måndags var det ju bara två månader kvar till julafton... Jag har rätt bra idéer till de flesta, men jag ska ändå kolla utbudet, har dessutom några som inte alls är klara.

Nu ska jag ut i köket och värma min potatis och purjolökssoppa samt ta en bulle med ost till, passar perfekt med soppa i det här vädret, kallt, ruggigt och dimmigt.

Kommentarer
Postat av: A.L

Härlig blogg!:)

Vill du vinna en Sony VAIO MINI LAPTOP? – Den perfekta bloggdatorn som är snabb med bra webcam och får plats i handväskan!

Läs mer på min blogg!

Kram, Amanda :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback